Notice: Undefined offset: 1 in /home/gourmhk1/public_html/catalog/view/theme/bt_comohos/template/common/header.tpl on line 125
泰式乾炒河粉 (2磅 / 4磅)

可選:豬肉或雞肉 泰式乾炒河粉:看似燒焦的深咖啡色,其實就是泰式乾炒河粉的特色,獨有的焦香味,仿佛置身泰國路邊攤。 ..

$198.00
泰式炒金邊粉 (2磅 / 4磅)

酸酸甜甜的開胃主食必備,經典的泰式炒金邊粉。 ..

$208.00
泰式紅咖喱雞球 配 白飯 (4磅) 辣度1

可轉:黃 / 青咖喱 泰式紅咖喱雞球配白飯:紅咖喱是使用各種紅辣椒已經乾燥紅辣椒烹調而成,辣度是黃、紅、青咖喱中排第二的。 ..

$338.00
泰式芋頭飯 (2磅 / 4磅)

泰式芋頭飯:泰式傳統菜式,將芋頭和飯融合一起,啖啖都是濃郁的芋頭蓉,為整體增加層次。喜歡芋頭的你一定唔可以錯過呀! ..

$208.00
泰式黃咖喱牛腩 配 白飯 (4磅) 辣度1

可轉:紅 / 青咖喱 泰式黃咖喱牛腩配白飯:經典搭配系列,泰式黃咖喱屬於最低辣度既咖喱,微辣調出咖喱的香味,加上入口即融既牛腩,非常適合搭配白飯。 ..

$368.00
泰式黃咖喱雜菜 配 白飯 (4磅) 辣度1

可轉:紅 / 青咖喱 泰式黃咖喱雜菜配白飯:同樣屬於黃咖喱的搭配,但配上雜菜又是另一感覺,適合素食人士。而且各款咖喱菜式都可自由選擇紅、黃或青咖喱。 ..

$318.00
菠蘿炒飯 (2磅 / 4磅)

運用泰式香米搭配菠蘿及海鮮等材料,酸酸甜甜的味道,十分開胃。搭配腰果及肉鬆,口感豐富。 ..

$228.00
香葉辣椒肉碎炒飯 (2磅 / 4磅) 辣度1

可選:豬肉或雞肉 喜歡食辣既朋友呢款炒飯就最啱你啦,辣椒,九層塔同白飯炒埋一齊,再加入魚露提味,惹味開胃之選! ..

$198.00
馬拉盞豬頸肉炒米粉 (2磅 / 4磅) 辣度1

味道特出濃郁的馬拉盞,搭配爽口彈牙的豬頸肉,再加入主食米粉,是令人食唔停口的組合。香口惹味但唔辣,大人小朋友都啱食 ..

$208.00
顯示 1 到 9 共計 9 (共 1 頁)